Cele mai bune exerciții PILATES pentru un FUND BOMBAT și TONIFIAT! Vezi aici cele 3 Exerciții…

Multe reprezentanţe ale sexului frumos îşi doresc aibă un posterior tonifiat şi bombat, însă câte dintre ele ar susţine activităţi fizice intense pentru a obţine fesele mult dorite? Dacă şi tu te numeri printre cele din urmă, nu trebuie îţi pierzi speranţa pentru avem pentru ţine soluţia perfectă.

loading...
loading...

Ce spui de un set de exerciţii relaxante, lente, dar care îţi lucreze musculatura intens?

Iată 3 exerciţii Pilates!
Exerciţiul 1: întindete pe spate, ţinând braţele pe lângă corp, genunchii îndoiţi şi picioarele uşor depărtate. Tot ce trebuie faci este ridici bazinul de pe podea, sprijinandu-te în mâini şi în picioare. Încordează abdomenul şi fesele  în acest timp. Ridică posteriorul de pe podea şi revino la poziţia de start (de 4 ori), apoi menţine-l sus şi efectuează câteva contracţii consecutive (de 4 ori). Realizează două seturi.

Exerciţiul 2: întoarcete pe partea dreapta a corpului, ţinând picioarele uşor îndoite. Du o mâna la cap şi altă fixeaz-o în faţă pieptului. Aliniază tălpile şi ridică piciorul uşor, formând o deschizătura (de 4 ori), apoi ridică piciorul complet (de 4 ori). Păstrează piciorul stâng ridicat şi realizează cercuri spre interior (de 4 ori), apoi spre exterior (de 4 ori). Relaxeazăte câteva secunde, apoi întoarcete pe partea stânga a corpului şi urmează aceiaşi paşi.
Exerciţiul 3: Aşazăte pe burtă, ţine picioarele întinse şi mâinile în faţă, apoi îndoaie genunchii. Ţine fesierii încordaţi în timp ce ridici tălpile spre tavan (de 6 ori). Nu este nevoie ridici picioarele prea mult, ci doar câţiva centimetri de la podea.
Dacă eşti începătoare, realizează numărul de repetări indicat în parateza şi, odată ce te obişnuieşti cu aceste exerciţii Pilates pentru fund, efectuează-le de mai multe ori. Vestea bună este aceste exercţii nu te ajută obţii doar un posterior bombat, ci şi ţi lucrezi coapsele.
Efectuează şi tu acest set de exerciţii Pilates pentru fund şi vei obţine în sfârşit ceea ce îţi doreşti. Posteriorul tău va fi mai tonifiat şi mai bombat niciodată

loading...