Urmați acești 5 pași simpli și o să scapi de colăcei sigur și rapid!

Acești 5 pasi simpli va ajuta sa topiti grasimea acumulata pe solduri si pe coapse! Pierderea in greutate poate fi destul de dificila pentru unii. Dar, in timp ce unele parti ale corpului se subtiaza cu usurinta, alte parti, cum ar fi coapsele si soldurile, ar putea avea nevoie de mai mult efort si rabdare. Din cauza faptului ca soldurile si coapsele acumuleaza mai multa grasime decat alte parti ale corpului, acestea sunt o zona cu probleme pentru femei, atunci cand vine vorba de pierderea in greutate.

loading...
loading...

Acum, fiecare nutritionist si expert de sanatate va spune ca orice obiectiv de pierdere in greutate trebuie sa fie abordat din toate aspectele, inclusiv o dieta echilibrata si exercitii fizice regulate. Acelasi lucru este valabil si pentru acele zone problematice de pe corp – un regim de antrenament regulat combinat cu o dieta sanatoasa, aceste doua lucruri par sa dea cele mai bune rezultate.

Cum sa scapati de grasimea de pe solduri si coapse rapid:

In ceea ce priveste regimul alimentar, urmatoarele sfaturi sunt extrem de benefice pentru a
aborda orice obiectiv de pierdere in greutate, inclusiv topirea grasimii de pe solduri.

1 # Reducerea caloriilor cu 10-25%
In momentul in care incepeti reducerea aportului de calorii, corpul incepe sa foloseasca grasimea stocata pe solduri si pe coapse. Acest proces duce la pierderea in greutate din aceste zone.

2 # Micul dejun este o necesitate
Daca sariti peste micul dejun in loc sa mancati o masa sanatoasa, hranitoare dimineata, corpul se va lupta pentru a pastra grasimea depozitata, mai degraba decat sa o elimine.

3 # Evitati carbohidratii rafinati
Spre deosebire de zaharurile rafinate, care se acumuleaza in ficat, incercati sa mancati orez brun, quinoa, paste de grau integrale.

4 # Scadeti aportul de zahar
Prea mult zahar poate afecta obiectivele de pierdere in greutate si mai ales dizolvarea grasimii de pe solduri. Daca depozitati grasimea in plus pe solduri, trebuie sa reconsiderati aportul de zahar.

5 # Cresterea aportului de fructe si legume
Fructele si legumele va dau senzatia de satietate, in mod natural, nutritiv si cu mai putine calorii, prevenind astfel mancatul in exces. O dieta bogata in fibre reduce pofta de mancare si va imbunatateste in mod semnificativ digestia, accelerand procesul de pierdere in greutate.
In ceea ce priveste partea de antrenament, este vital sa petreceti mai mult timp facand exercitii care vizeaza zonele critice.

Sursă: www.kilocalorii.ro.

loading...